Φωτογραφική παρατήρηση Αθήνας #1

SAM_1940

Βρες ποιος είναι!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, ξεκινάμε σήμερα διαγωνισμό γνώσεων και ίσως παρατήρησης…της Αθήνας.
Στην διάρκεια περιπάτων μου έχω φωτογραφήσει αγάλματα -κυρίως- αλλά και κτήρια και αρχαιολογικούς χώρους της Αθήνας.
Κάποιοι είναι πολύ αναγνωρίσιμοι, κάποιοι παραγνωρισμένοι ή παραμελημένοι, κυρίως όμως “δεδομένοι” για όσους κατοικούμε εδώ.
Αυτό που διαπιστώνω ότι έχω πάθει εγώ και πιθανόν πολλοί “συγκάτοικοι” είναι πως συναντάμε τόσο συχνά τα αξιοθέατα της πόλης μας ή κινούμαστε τόσο υπνωτισμένοι στις γνωστές μας διαδρομές ώστε δεν παρατηρούμε, δεν δίνουμε σημασία και δεν θαυμάζουμε, ακόμα κι όταν αξίζει.

Έχω σκεφτεί ότι αυτό είναι άδικο και μετά και από την χθεσινή μου “ανακάλυψη”, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας ευρήματα ή όχι-και-τόσο-ευρήματα που κι εσείς μπορεί να συναντάτε συχνά αν μένετε στην Αθήνα ή να τα έχετε δει και να μην σας εντυπωσίασαν ίσως, ως επισκέπτες.
Τι στο καλό;! Έχει και καλά αυτή η πόλη -προσωπικά το πιστεύω, το νοιώθω και την αγαπώ, γι’ αυτό πολύ συχνά με “τραυματίζει” η (ανθρωπογενής) παραμέληση, ασχήμια, ακόμα και καταστροφή της.

Αυτό που ξεκινάμε λοιπόν σήμερα είναι η ανάρτηση φωτογραφιών από ένα κάθε φορά άγαλμα, μνημείο, κτήριο κλπ.
Σας προτρέπω, σας ενθαρρύνω και σας ζητώ να απαντάτε (είτε γνωρίζετε, είτε μαντεύετε ή υποθέτετε) ποιό είναι και που βρίσκεται.
Αν έχετε περισσότερες πληροφορίες είναι πολύ καλοδεχούμενες.
Από την πλευρά μου, μετά από λίγο χρόνο (ίσως και μέχρι το τέλος της μέρας), θα δίνω απάντηση είτε με άλλη “επεξηγηματική” φωτογραφία ή με πληροφορίες που θα αναζητώ στο διαδίκτυο.
Η ανταπόκρισή σας θα είναι κίνητρο για σκόπιμο κι όχι τυχαίο πια, εντοπισμό θεμάτων (και για βελτίωση της τεχνικής μου στις φωτογραφίες -και χρειάζομαι πολλή).

Για σήμερα λοιπόν, ευκολάκι (πιστεύω), με δύο λήψεις. 
Tip: Εσωτερικός μετανάστης.

Η απάντηση είναι:
“Ο Δρομέας”  – Άγαλμα κατασκευασμένο από γυαλί που δημιούργησε το 1988 ο γλύπτης Κώστας Βαρώτσος. Το άγαλμα αρχικά τοποθετήθηκε στην πλατεία Ομονοίας, όπου έμεινε μέχρι την έναρξη των εργασιών για το σταθμό του μετρό, οπότε και μεταφέρθηκε στη θέση που βρίσκεται μέχρι και σήμερα, στην πλατεία Μεγάλης του Γένους Σχολής, μπροστά στο ξενοδοχείο Hilton.

Την απάντηση βρήκε η καλή συνάδελφος Φανή που προσέφερε και πηγή ενημέρωσης
κι ένας φίλος στο facebook (αλλά δεν πιάνεται) και τους ευχαριστώ.

SAM_1939

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Το χρώμα της μέρας, Ψυχαγωγία and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Φωτογραφική παρατήρηση Αθήνας #1

  1. fantra13 says:

    Δεν είμαι Αθηναία, δεν την ξέρω και καλά την Αθήνα…. Τεράστια είναι η άτιμη και δε μαθαίνεται όσες φορές κι αν την έχω επισκεφτεί! Αλλά αυτό το “άγαλμα” (να το πω;) το είχε ξανά πάρει το μάτι μου κάπου, κάπως, κάποτε…. Δρομέας του Βαρώτσου, σωστά; Βρήκα κι αυτό (http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/32205) για περαιτέρω διάβασμα ώστε να βοηθηθούν και οι υπόλοιποι αναγνώστες. Περιμένω με χαρά επόμενες αναρτήσεις σου ώστε έστω κι έτσι να μάθω λίγα παραπάνω για την πρωτεύουσα 🙂

  2. Elisabeth P says:

    Σωστή η παίκτρια! 😉

  3. Pingback: Φωτογραφική Παρατήρηση Αθήνας #4 | womaneveryday

  4. Pingback: Πάμε μια βόλτα στην Αθήνα; | womaneveryday

Comments are closed.