Χρόνια Πολλά καλό μου!!

Home made party cupcake with a number candle on topΣτο σημερινό άνοιγμα του womaneveryday, με περίμενε ένα πορτοκαλί κυπελλάκι-τρόπαιο στην επάνω δεξιά γωνία τής οθόνης.
Η/Το wordpress, το έβαλε εκεί για να με ενημερώσει ότι σήμερα συμπληρώνονται τέσσερα (4) χρόνια από την ημέρα δημιουργίας τού blog μου, την πρώτης μου απόπειρας, όπως έχω ξαναγράψει, να αναρτήσω, δημοσιεύσω, εκθέσω και μοιραστώ κείμενα με ιδέες, πληροφορίες ή ό,τι άλλο υπολόγιζα πως θα μου ερχόταν.
Παρότι έχω (αριθμητικά) πολλούς λόγους να μην “εκτιμώ” ιδιαίτερα την υπόμνηση ότι ο χρόνος περνάει, τα γενέθλια μου αρέσουν και τα γιορτάζω -στο μέτρο που μπορώ.
Το προσχολικής ηλικίας blog μου ωστόσο, επίσης μου υπενθύμισε το πέρασμα του χρόνου κι ένοιωσα σήμερα όπως (υποθέτω ότι) νοιώθουν οι γονείς, δηλαδή κάτι ανάμεσα σε “Σκατά, πώς περνάνε τα χρόνια;” και “Πώς τα κατάφερα τέσσερα χρόνια βρε;” πριν το “Αγάπη μου, έγινες τεσσάρων χρονών! Να τα εκατοστήσεις!”, περήφανοι για το λουλούδι τους και (γιατί να κρύψουμε;) για τον εαυτό τους.
Μεγάλωσα λοιπόν κι εγώ κατά τέσσερα χρόνια από την αρχή της προσπάθειάς μου και χαίρομαι πραγματικά που τόμησα τότε την δημιουργία αυτού του blog, γιατί περιέργως -ή όχι και τόσο περιέργως- μεγάλωσαν πολλά θετικά στοιχεία σ’ αυτό το διάστημα.
Μπορώ λοιπόν να πω (ελπίζω όχι αμπελ0φιλοσοφώντας) ότι, αν και εφόσον τα χρόνια μας περιλαμβάνουν προσπάθειες με λιγότερη ή περισσότερη επιτυχία, πιστεύω τώρα πια ότι είναι χρόνια κερδισμένα και δεν εξαφανίζονται στο παρελθόν, ούτε περνούν στην ανυπαρξία.

Ευχαριστώ κάθε έναν από εσάς, τους αναγνώστες και τους συναδέλφους (όπως μου αρέσει να αποκαλώ τους bloggers), που μου δώσατε λόγους να συνεχίσω.

Χρόνια Πολλά καλό μου!!

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Η σκέψη της μέρας, Το χρώμα της μέρας, Ψυχαγωγία and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Χρόνια Πολλά καλό μου!!

  1. ΌΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ. ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

  2. Σε ευχαριστώ πολύ για την δύναμη που μου δίνεις!

  3. fantra13 says:

    Χρόνια πολλά στο όμορφο μπλογκ σου! Να τα εκατοστήσει! Την όλο και καλύτερη πορεία δεν την εύχομαι γιατί τη θεωρώ δεδομένη! 🙂

  4. 😀 Σε ευχαριστώ πολύ! (Καμαρώνω!!)

Comments are closed.