Ψηφιζόμαστε μεταξύ μας

liebster awardΟμολογώ εξαρχής το μικρό μου τέχνασμα, να χρησιμοποιήσω δηλαδή τον συγκεκριμένο τίτλο στην συγκεκριμένη περίοδο στην Ελλάδα.
Παίρνω άφεση αμαρτίας λόγω καλής πρόθεσης και συνεχίζω.

Σε ανάρτηση που έλαβα πριν λίγες μέρες από την καλή διαδικτυακή συνάδελφο-μέλος της blogoκοινωνίας Φανή, διαπίστωσα με χαρά ότι “Της Φανής της φάνηκε ωραίο” –https://tisfanistisfanikeoraio.wordpress.com/– και το δικό μου “παιδί”, το blog μου δηλαδή.
Το συμπεριέλαβε λοιπόν στις προτάσεις της για το Liebster Award.

Το βραβείο Liebster, το οποίο έχει ισπανικές ρίζες απ’ ότι διαπίστωσα, απευθύνεται και αφορά σε blog και απονέμεται μετά από προτάσεις των bloggers.
Στοχεύει στην ανάδειξη των αναρτήσεων και την προώθηση της αναγνωσιμότητας αλλά, αν με ρωτάτε, δίνει ευκαιρία για επιπλέον επικοινωνία εκτός από τις δημιουργίες που δημοσιεύει ο καθένας από εμάς ή τα σχόλια -και αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισα να συμμετάσχω.
Επιπλέον, από την αρχή της ενασχόλησής μου με το blog μου, θεώρησα κάτι σαν ιερό καθήκον και υποχρέωσή μου να μην κρατάω “κρυφή” την αρέσκεια και την προτίμησή μου για τις αναρτήσεις και για την δουλειά των συναδέλφων, επειδή ακριβώς έπαιρνα και παίρνω χαρά κι εγώ από την θετική ανταπόκριση.
Πρώτα απ’ όλα θέλω να πω:
– Φανή, σε ευχαριστώ, τόσο για την πρόταση όσο και για το ευχάριστο ξάφνιασμα που ένοιωσα όταν βρήκα και το δικό μου blog στον κατάλογό σου.
Στην συνέχεια αντιγράφω τους σχετικούς κανόνες και διατηρώ τις ίδιες ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν όσοι θελήσουν να συμμετάσχουν.

Παράλληλα δηλώνω ότι:
Καθόλου δεν μου αρέσει η “δοκιμασία” των…απαντήσεων, αλλά τί να κάνω… και,
παρότι μπορεί να παραβαίνω κάποιον κανόνα, δεν θα στείλω ιδιαίτερο μήνυμα αλλά θα ελπίζω  να ανοίξετε το μήνυμα που θα λάβετε στο mail από την ανάρτηση του παρόντος, το link του οποίου είναι http://wp.me/p1of8y-1Ck. Αν θέλετε, μπορείτε να ανταποκριθείτε με σχόλιο.
Αν δεν είναι αρκετό…χμμμ και sorry.

Κανόνες
1)
Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.

2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά με το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

Ερωτήσεις και απαντήσεις
1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Το ξεκίνησα λίγο σαν προσωπική πρόκληση για το κατά πόσον θα τολμούσα να εκθέσω οποιαδήποτε σκέψη, ιδέα ή δημιούργημά μου στην κρίση “αόρατων” αναγνωστών.

Ξεπέρασα την αμηχανία μου σκεπτόμενη: “Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να τα διαβάσει κανένας”. Ευτυχώς, από τότε άλλαξαν πολλά…
2) Πείτε μας τι σας ενθουσιάζει
Η απολύτως ειλικρινής απάντηση είναι “δεν ξέρω”. Άλλοτε ενθουσιάζομαι με φαινομενικά ασήμαντα ζητήματα και άλλοτε δυσκολεύομαι να συμμεριστώ τον γενικευμένο ενθουσιασμό. Νομίζω ωστόσο ότι μου αρέσουν  πρώτα απ’ όλα, τα καινούργια, τολμηρά, μεγαλόπνοα, καλαίσθητα πράγματα (όσο “μικρά” κι αν δείχνουν) και με συγκινούν οι άνθρωποι που καταφέρνουν όλα τα πιο πάνω χωρίς να παρεκκλίνουν από τις αρχές τους.
3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Αφού βούτηξα στα κρύα νερά της έκθεσης, κατανόησα ότι αν υπάρχουν άνθρωποι που διαβάζουν αυτά που γράφουμε, είναι απολαυστικό να το γνωστοποιούν με τα σχόλιά τους, με την γνώμη τους, με την ανταπόκρισή τους.

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Θα ήθελα να γράφω για οτιδήποτε προκαλεί το ενδιαφέρον μου, χωρίς διάκριση. Ομολογώ ότι η συμβουλή που έχω διαβάσει ότι τα blog είναι καλύτερα να ειδικεύονται, με καταπιέζει λίγο. Διαπιστώνω πάντως ότι οι αναρτήσεις μου διαφοροποιούνται κατά καιρούς και ταυτίζονται με τις ενασχολήσεις και τα ενδιαφέροντά μου, δηλαδή και πολιτικά και θέματα ψυχολογίας και επιστημονικά και οικονομικά και…και… 
5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Δεν μου έχει δοθεί η ευκαιρία μέχρι τώρα και ομολογώ ότι έχω αναρωτηθεί μήπως συναντώ και γνωρίζω φυσιογνωμικά ανθρώπους, χωρίς να ξέρω ότι είναι bloggers που παρακολουθώ. Θα είχε πλάκα!
6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Ελπίζω να έχω ένα καταξιωμένο blog που θα διαβάζουν πολλοί άνθρωποι επειδή θα τους αρέσουν αυτά που γράφω -ή πολλά από αυτά τελοσπάντων. Μαζί με το πλήθος των αναγνωστών θα ήθελα να μεγαλώσει η συχνότητα των αναρτήσεών μου και ομολογώ ότι θέλω να εφαρμόσω την ιδέα να ασχολούμαι με περισσότερα θέματα.

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Έχω συμπεράνει ότι κάνω καλύτερα ό,τι με ενδιαφέρει και για όσο με ενδιαφέρει. “Διαχρονική αξία” και ικανότητα που θέλω, και μάλλον καταφέρνω, να εξελίσσω είναι οτιδήποτε σχετικό με το γράψιμο.
8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Λιγότερο απ’ όσο θα ήθελα, σίγουρα, όμως προσπαθώ να παραμένω στοιχειωδώς συνεπής. Σε περιόδους ξεκούρασης και όταν μειώνονται άλλες ασχολίες, τότε πραγματικά καταφέρνω να αφιερώνω όσο χρόνο επιθυμώ.
9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Μπορούν να γεννηθούν από οποιαδήποτε αφορμή, κυρίως όμως μεταφέρω θέματα που με  ενδιαφέρουν ή πιστεύω ότι παρέχουν πληροφορίες και είναι χρήσιμα. Εξίσου μου αρέσει να μοιράζομαι προβληματισμούς μου ή συμπεράσματα που προκύπτουν από την σύνθεση των πληροφοριών, δημοσιευμάτων ή εμπειριών.
10) Ευχές για τον αναγνώστη.
Αυτό που εύχομαι στους αναγνώστες μου που με έχουν στηρίξει στην πορεία αυτής της προσπάθειας αλλά και στους μελλοντικούς που ελπίζω και εύχομαι να αποκτήσω, είναι η υγεία στο σώμα και στο πνεύμα. Το δώρο που θα απολαύσουν θα είναι να παραμένουν ανοιχτόμυαλοι, τολμηροί, να διατηρούν τα οράματά τους, να βλέπουν μακριά, πέρα από τα προφανή, και ναι, ένας καλύτερος κόσμος.

Στα blog που προτείνω για το βραβείο Liebster είναι μερικά μόνο από όσα παρακολουθώ και πιστεύω ότι αξίζουν να διαβάζονται!
Η τήρηση της διαδικασίας δεν μειώνει κατ’ ελάχιστο τον σεβασμό ή τον θαυμασμό μου για την δουλειά όλων!

α) Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική) https://thepoetsiloved.wordpress.com/

β) toufekiastoskotadi https://toufekiastoskotadi.wordpress.com/

γ) sotosblog http://sotosblog.com/

δ) Απ’ όλα (με sos) https://apolasos.wordpress.com/

ε) Life + Arts https://lifeandarts.wordpress.com/

στ)winebees https://winebees.wordpress.com/

ζ) Ταξίδια με εικόνες και λέξεις (*) Charis Mavros https://onlinegreekbook.wordpress.com/

η) Like and Mention https://likeandmention.wordpress.com/

θ) Stranger  https://strangewish.wordpress.com/

ι) Το δάκρυ σου στα μάτια μου https://stillbehere.wordpress.com/

Το τονίζω γιατί ρώτησα κι εγώ, δεν υποχρεώνει κανέναν η δική μου συμμετοχή.
Να είστε καλά!

 

 

 

 

 

 

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Το χρώμα της μέρας and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Ψηφιζόμαστε μεταξύ μας

  1. Σ’ ευχαριστώ πολύ που συμπεριέλαβες το μπλογκ μου! 🙂 Καλή συνέχεια με πολλές επιτυχίες!

    • Δύναμη και καλή συνέχεια και στην δική σου όμορφη, από πολλές απόψεις, δουλειά που απολαμβάνουμε!

  2. Pingback: Χρόνια Πολλά καλό μου!! | womaneveryday

Comments are closed.