Από πού πάνε για Παρίσι;

SAM_1103Υποψιάζομαι πως η τεχνολογία (που κάνει θαύματα) θα έχει στο ενεργητικό της ένα είδος GPS για…ανθρώπους.
Αν δεν έχει, να το βάλει στο πρόγραμμα και να το διανέμει μάλιστα δωρεάν σε όσους έχουν φυσική αδυναμία να προσανατολιστούν.
Ποιοί χάρτες σε κάθε μια στάση των λεωφορείων, ποιές όμορφες και καλαίσθητες πινακίδες στις οδούς, ποιοί ταξιδιωτικοί οδηγοί;!
Αν δεν το έχεις, δεν το έχεις. Κι αν δεν το έχεις, πρέπει να διαθέτεις πόδια, φυσική κατάσταση και παπούτσια μαραθωνοδρόμου, αλλιώς πηγαίνεις -πού να σου πω τώρα;- στην Notre Dame, μέσω Λαμίας.
Οι γάλλοι, απ’ ότι γνωρίζω όρισαν, υπολόγισαν, χάραξαν -όπως το λένε τέλος πάντων – τους γήινους παράλληλους μέτρησαν τον μεσημβρινό. Οι άνθρωποι λοιπόν που προσέφεραν μια τέτοια υπηρεσία στην ανθρωπότητα, φιλοξενούν στην χώρα τους έναν άλλον άνθρωπο, που ευτυχώς που δεν είναι πουλί· θα είχε ψοφήσει απ’ το κρύο, γιατί θα έχανε το δρόμο προς τα εύκρατα κλίματα τον χειμώνα.
Μιλώ για μένα ασφαλώς, που από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα, που στρίβω κατά μίαν διαβολική σύμπτωση πάντοτε προς την αντίθετη κατεύθυνση από την ενδεδειγμένη, που αφού έχω διασχίσει τρία (παρισινά) οικοδομικά τετράγωνα διαπιστώνω πως είτε έχω επιστρέψει εκεί απ’ όπου ξεκίνησα, είτε πως υπάρχει ευθύς (και ως εκ τούτου συντομότερος) δρόμος που συνδέει το σημείο που βρισκόμουν με αυτό που έχω στόχο ή τέλος πάντων πως “λάθος δρόμο πήραμε καρδιά”.
Κατά μίαν άλλη δε διαβολική σύμπτωση, τα ονόματα των οδών, των λεωφόρων, των πλατειών όπου εγώ βρίσκομαι, λείπουν απ’ τους χάρτες όταν τα αναζητώ και μετά, όταν ψάχνω κάτι άλλο, βλέπω το προηγούμενο που…έλειπε.
Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι πως, αν απλώς αρχίσω να περπατάω, άνευ στόχου και προορισμού κι αν ανεβαίνω σε λεωφορεία αδιαφορώντας για το τι γράφουν, πού πάνε κι άλλα τέτοια περισπούδαστα, θα είμαι πιο “εύστοχη” στην κατάληξη.

Ας είναι. Με τα λάθη μου, στα οποία προσθέτω και την μανία μου για παρακάμψεις και “να δούμε κι αυτό το δρομάκι” και “να φωτογραφίσουμε κι αυτό”, έχω δει πράματα και θάματα που έχει η πόλη. Αρκεί να μην με ρωτήσετε τι είδα -καλά, όχι για όλα, μερικά τα ξέρω! Ή φωτογραφίζω και την επιγραφή για να τελειώνω!
Σας βάζω εδώ μερικά από αυτά.
Επέλεξα κάποια για τα οποία έχω πληροφορίες να δώσω.

This slideshow requires JavaScript.

 

 

 

 

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Κόσμος, Παρίσι, Το χρώμα της μέρας, Paris and tagged . Bookmark the permalink.