Ταξιδιωτικό που δεν είναι ταξιδιωτικό

SAM_1085Μετά από αρκετό καιρό που τροφοδοτούσα το αγαπημένο μου παιδί-blog μόνο με άρθρα, βρίσκω λόγο και ξεκλέβω χρόνο για να μοιραστώ εδώ εμπειρίες από το ταξίδι μου που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ναι λοιπόν, αποφάσισα και κατάφερα να οργανώσω και να πραγματοποιήσω ένα ταξίδι που πιθανόν να θεωρείται “εύκολο”, όμως όποιοι ισχυρίζονται κάτι τέτοιο λογαριάζουν χωρίς την μανία μου για οργάνωση και πρόβλεψη των “πάντων”.
Τα “πάντα” δεν προβλέπονται που να χτυπιέσαι -το νοιώθω ήδη από τις πρώτες μέρες της πραγματοποίησης του συγκεκριμένου ονείρου μου- αλλά αυτό είναι άλλο καπέλο.

Νοιώθω συλλέκτης εμπειριών και δεν θέλω να πάει ο νους σας σε μουσεία και αξιοθέατα.
Εμπειρία είναι η μικρή συζήτηση με τον ηλικιωμένο κύριο με το κοστούμι και την γραβάτα που παίζει κιθάρα στον σταθμό του μετρό, που έχει στην βαλίτσα της κιθάρας ακουμπισμένη μια εικόνα της Παναγίας και αποδεικνύεται ιταλός.
Εμπειρία είναι η παρέα απω-ανατολίτικης (δεν μπορώ να πω κάτι πιο συγκεκριμένο) καταγωγής, που ζητούν από μένα (το τέρας του α-προσανατολισμού) βοήθεια για να βρουν προς τα πού να πάνε. Πιστεύω πως όσο αδιευκρίνιστη είναι για μένα η καταγωγή τους – αν και εξασκούμαι πάνω σ’ αυτό για να μην γίνομαι “ρατσίστρια”-, άλλο τόσο μοιάζω κι εγώ για γαλλίδα -καμμία σχέση!
Εμπειρία είναι η καταρρακτώδης βροχή που για κάποιο μεταφυσικό λόγο δεν δείχνει να ενοχλεί κανέναν, ούτε ακόμα εκείνους που δεν κρατούν ομπρέλα, ούτε ακόμα και τις κοπέλες με τα καλοκαιρινά σανδάλια και τις μπλούζες που με το νερό που πέφτει γίνονται ένα με το δέρμα τους και αναγκάζονται να τις ξεκολλάνε από πάνω τους.
Εμπειρία είναι, εξαιτίας του α-προσανατολισμού αλλά και της καταιγίδας που δεν επιτρέπει να βγάλεις τον χάρτη απ’ την τσάντα, να ανακαλύπτεις τελικά πως βρίσκεσαι δίπλα στο Λούβρο, όταν το βλέπεις από ψηλά στην ρόδα του Καρουζέλ.
Δεν μπορεί, κάποιος θα έχει νοιώσει όπως εγώ…!
Γι’ αυτό έχω πολλή καλή διάθεση να μεταφέρω όση από την χαρά (σε βαθμό ευτυχίας) νοιώθω, σε εσάς που “λαχταράτε” κάτι που να φέρνει σε ταξιδιωτικό άρθρο αλλά και να μην έχει καμμία σχέση με τέτοιο.
Με τα μάτια μου και από την ψυχή μου.
Στείλτε μου θετική ενέργεια παρακαλώ, που δεν θα με κάνει αδιάβροχη αλλά θα με ενθαρρύνει να τηρήσω την πρόθεσή μου, που είναι να επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες (που δεν είναι πληροφορίες!)

Καλημέρα λοιπόν από το Παρίσι.

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Παρίσι, Το χρώμα της μέρας, Paris and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Ταξιδιωτικό που δεν είναι ταξιδιωτικό

  1. Pingback: Με τα μάτια στο Παρίσι | womaneveryday

Comments are closed.