Πρόβατο στην Φάτνη

Aγαπητή womaneveryday Χρόνια Πολλά!

Ξέρω ότι δεν φιλοξενείς αλληλογραφία στο blog σου, οπότε δεν φιλοδοξώ να δημοσιεύσεις το mail μου. Σου γράφω γιατί πιστεύω ότι είσαι ευαισθητοποιημένη για τα προβλήματα των συμπολιτών σου ελλήνων όσο και των συνανθρώπων σου παγκοσμίως.


FAT_SHEEP   Είμαι ένα νεαρό ελληνικό πρόβατο. Στο σπίτι μου αντιμετωπίζουμε οικονομικές δυσκολίες εξαιτίας της κρίσης-γενικά. Οι γονείς μου είναι μακροχρόνια  άνεργοι και όση γούνα να έχουμε, κρυώνουμε στις χαμηλές θερμοκρασίες επειδή δεν έχουμε λεφτά, όχι για πετρέλαιο, ούτε για κάρβουνο. Από την πλευρά μου προσπαθώ να υποστηρίξω την οικογένεια. Δούλεψα πωλητής σε κατάστημα που έκλεισε (μήπως επειδή δεν άνοιγε τις Κυριακές;), σερβιτόρος σε καφετέρια όπου μου έκαναν τόσες περικοπές για να μειώσουν το κόστος ώστε αναγκάστηκα να δουλεύω 14 ώρες την μέρα ανασφάλιστος, μοίρασα φυλλάδια από πόρτα σε πόρτα και στους σταθμούς του μετρό. Όταν το δικό μου λειτουργικό κόστος σε βιταμίνες για να αντέξω την κούραση έγινε ασύμφορο, παραιτήθηκα γενικώς. Ξέρω κάτι τέτοια οικονομικά από τον αδελφό μου που έχει σπουδάσει την επιστήμη και ίσως γι’ αυτό αποφάσισε να κάνει καριέρα  αυτοκινητιστή στην Μελβούρνη. Εγώ από την άλλη, απέφυγα συστηματικά τις σπουδές, αφού ο πατέρας μού ανακοίνωσε λίγο στενοχωρημένος, λίγο θυμωμένος, ότι μετά βίας μπορούσε να με συντηρεί εντός έδρας, πόσω μάλλον εκτός.

   Να μην στα πολυλογώ, μέρες που έρχονταν αποφάσισα να αδράξω την ευκαιρία και να αναζητήσω την τύχη μου ως εποχικός. Έμαθα ότι θα γίνονταν οντισιόν για μια θέση προβάτου και μια βοδιού στην Φάτνη, οι οποίες φέτος είχαν καθυστερήσει σημαντικά εν αναμονή της συντέλειας, όμως τελικά αναγγέλθηκαν για τις 22 Δεκεμβρίου.
Ακόμα και τώρα που σου γράφω, δεν είμαι σίγουρος ότι απευχόμουν το οριστικό και ολικό τέλος του πλανήτη, πολύ δε περισσότερο δεν έχω πειστεί ότι ματαιώθηκε. Υποθέτω οτι
επρόκειτο για επικοινωνιακό τέχνασμα, ώστε την επαύριον να  νοιώσουμε ότι τα χειρότερα πέρασαν και ότι αφού γλυτώσαμε την καταστροφή, όλα τα άλλα είναι ανθρωπίνως ανεκτά, της ανέχειας συμπεριλαμβανομένης.
Όταν ανακοίνωσα στους γονείς μου την απόφασή μου θορυβήθηκαν.
«Γιέ μου που πας;»
«Μάνα θα πάω στην Βηθλεέμ», απάντησα κι εκείνη αντί άλλου τα έβαλε με τον πατέρα μου που είχε λυσσάξει τόσα χρόνια με τον Αντρέα και να που τα φάγανε οι Άκηδες και το λοιπό ξελιγωμένο σινάφι του.
«Καλύτερα να το ‘κοβα, δεν λέω», είπε εκείνος, συνέχισε ωστόσο:
«Είδαμε και τους δικούς σου που τους ψηφίζεις επειδή έτσι το βρήκες από τον πατέρα σου, που κατέστρεψε κοσμάκη στην κατοχή!»
Ποσώς συγκινήθηκα με το οικογενειακό ντιμπέιτ. Προκειμένου να λιγδώσουμε το άντερό μας, να πληρώσουν το ηλεκτρικό με τα συν αυτό και την εφορία για τις επτά  χιλιάδες οκτακόσια τριάντα δύο ευρώ οικογενειακό εισόδημα που δηλώνουν, τι να έκανα; 
   Βασιζόμενος στην καλή  εξωτερική μου εμφάνιση όσο και στην εργατικότητα και την γερή μου κράση, λούστηκα με σαμπουάν «Είμαι Έλληνας Και Συμφέρω», έβαλα μαλακτικό με άρωμα «Ελληνικά Νησιά Σε Καλές Τιμές» και  αναχώρησα για την Βηθλεέμ.
Η πτήση ήταν επιδοτούμενη από την ΕΕ, στο πλαίσιο της Εμβληματικής Πρωτοβουλίας «Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα για την καταπολέμηση της φτώχειας».
Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι που λένε; Χειρότερα! Ισπανοί, Ιταλοί, Πορτογάλοι που έχουν τα καλύτερα πρόβατα και είναι πιο οργανωμένοι ενώ εμείς βασιζόμαστε στο φιλότιμο και την καπατσοσύνη μας, ότι κι αν σημαίνει αυτό. Έλληνες δεν ήμασταν πολλοί, εγώ κι άλλος ένας κοντός και χλωμός- εκτός συναγωνισμού υπολόγισα.
fatni   Αποβιβαστήκαμε, μας μετέφεραν με λεωφορείο σε κάτι κοντέινερ πλησίον της Φάτνης, δώσαμε βιογραφικό και μικρή συνέντευξη στον υπεύθυνο διαχείρισης ανθρωπίνων και λοιπών πόρων της Γέννησης και μας προσέφεραν ενημερωτική ξενάγηση στον περιβάλλοντα χώρο και στους κρατήρες από τις βόμβες. Το επόμενο πρωί, όσους θα είχαν επιλεγεί, θα τους έβλεπε αυτοπροσώπως ο διευθυντής της διοργανώτριας εταιρίας.
Χαράματα, έκανα μπούκες με στοματικό διάλυμα με γεύση «Περήφανη Ελλάδα» (έχει ανασταλεί η πώλησή του γιατί προκαλεί φλύκταινες και αναγούλες εθνικισμού, αλλά είχε φυλάξει η μάνα μου από τον πατέρα της τον δεξιό και το διακινδύνευσα), για θερμή αναπνοή που θα ζεσταίνει το Βρέφος, έβαλα αφρό για φυσική μπούκλα ανατριχιαστικής ένδειας μεν αλλά αλληλεγγύης και κίνησα.
Με πολλή αισιοδοξία είδα ότι παρουσιαστήκαμε οκτώ άτομα -μόνο- από τους διακόσιους πενήντα τρεις. Τρεις Ιταλοί, ένας Πορτογάλος, τρεις Ισπανοί κι εγώ από την Ευρώπη, υπήρχαν όμως κι άλλες εθνικότητες.  Εμφανίσιμα παλληκάρια κι αυτοί, αλλά ποιό το όφελος αφού στις χώρες μας δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα κι ακολουθήσαμε το άστρο της Βηθλεέμ;

   Φοβάμαι ότι σε κούρασα αγαπητή με την μικρή, πικρή μου ιστορία, όμως θεωρώ ότι είναι καθήκον μου να σου δώσω τα απαραίτητα στοιχεία. Πού ξέρεις; Μπορεί αύριο μεθαύριο να χρειαστείς απεσταλμένο για το blog σου και να με προτιμήσεις.
Το απόγευμα ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα σε γιγαντοοθόνη στον προαύλιο χώρο των κοντέινερ.
Κρατήσου φίλη μου μην πέσεις τέζα: Την θέση την πήρε ένας αμερικάνος γενετικά μεταλλαγμένος που τον είχε στείλει η εταιρία του (μονσάντο, ντιπόν, δεν θυμάμαι από την σύγχυση που πήρα) σαν δείγμα δωρεάν για τις Άγιες Μέρες.

Είχε μαλλί στιλπνό και λείο τόσο-όσο, βέλαζε σε προκαθορισμένες οκτάβες για να προκαλεί θρησκευτική ευφορία, είχε τρυφερά θλιμένο χαμόγελο, όμως για να παρέχει ζέστη και θαλπωρή, συνοδευόταν με την υποχρεωτική αγορά ειδικού σκευάσματος από γενετικά τροποποιημένο χορτάρι της ίδιας εταιρίας η οποία ωστόσο διαβεβαιώνει πως δεν έχει διαπιστωθεί οτι προκαλεί όγκους και λοιπές ασθένειες.

   Επειδή θέλω να σκέφτομαι θετικά, κάνω σχέδια για να ξαναπροσπαθήσω του χρόνου. Θα προπονηθώ όλη την χρονιά μπροστά στην τηλεόραση, θα παρακολουθώ εκείνον που φέρνει στον Τσάρλυ Μπράουν με γυαλιά και πίνει νερό στο όνομα των δανειστών ή τον άλλον «τον καραγκιόζη που έχει μούτρα να βγάλει και βιβλίο παραμονές γιορτών» όπως συμφωνούν και οι δύο γονείς μου. Με μικρή επένδυση (ίσως μπορώ να επιδοτηθώ από τα ΕΣΠΑ) θα παρουσιαστώ τα Χριστούγεννα του 2013 για την θέση του ελληνικού βοδιού.
Θα σαρώσω τον παγκόσμιο ανταγωνισμό!

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Δες το κι έτσι..! and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Πρόβατο στην Φάτνη

  1. maraki1993 says:

    Η φαντασία στο χαρτί, υπέροχο……..

  2. Pingback: Φόρος πετρελαίου και λοιπά | womaneveryday

Comments are closed.