Απλά όμορφο…

«Ξεκινώντας από ένα ξεγύμνωμα ισοδύναμο με του θανάτου, από μια ταπείνωση που ξεπερνά εκείνη της ήττας και της προσευχής, θαυμάζω κάθε φορά που βλέπω να ξαναπλέκεται η ίδια περιπλοκή των αρνήσεων, των ευθυνών, των συναλλαγών, οι φτωχές εκμυστηρεύσεις, τα εύθραυστα ψέματα, οι εμπαθείς συμβιβασμοί ανάμεσα στην ηδονή μου και την ηδονή του Άλλου, τα τόσα δεσμά που είναι αδύνατο να σπάσει κανείς μόνος του, αλλά που λύνονται παρ’ όλ’ αυτά τόσο γρήγορα. Αυτό το μυστηριώδες παιχνίδι που προχωρεί από τον έρωτα ενός κορμιού στον έρωτα ενός ανθρώπου, μου είχε φανεί αρκετά όμορφο για να του αφιερώσω ένα μέρος της ζωής μου.»

Μ. Yourcenar, Αδριανού απομνημονεύματα, Εκδόσεις Χατζηνικολή

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Διάβασα Είδα, Το χρώμα της μέρας and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Απλά όμορφο…

  1. verbalistis says:

    ,,όντως αληθινό. Χωρίς να ξέρω το λόγο, μου έφερε σε αντιδιαστολή στο νου ένα ποίημα του Βαρβέρη:

    Έχουμε πολύ ταξιδέψει
    το σώμα σου κι εγώ
    έχουμε φανταστεί
    όσα ένα σώμα κι ένα εγώ
    μπορούν να φανταστούν.
    Το σώμα μου κι εγώ
    έχουμε ονειρευτεί
    το σώμα σου σε στάσεις
    που ποτέ σου δε φαντάστηκες.
    Δεν έχεις θέση τώρα
    τι ζητάς
    ανάμεσα σ’ εμένα
    και στο σώμα σου.

Comments are closed.