Συνοικιακός καταστροφέας εν δράσει!

    Είναι Σάββατο, δηλαδή η μέρα που χρησιμοποιούμε εγώ κι άλλες εργαζόμενες για να καθαρίσουμε το σπίτι μας. Σιγά την πληροφορία!
    Βγήκα στο μπαλκόνι ορεξάτη κι ανασκουμπωμένη-ό,τι κι αν σημαίνει αυτό-για να ξεκινήσω το θεάρεστο έργο μου. ΄Εριξα μια ματιά στο δρόμο και στους διερχόμενους.
    Μ’ αρέσει να συλλαμβάνω τους ανθρώπους σε στιγμές ανύποπτες και χαμένες μέσα στη μέρα. Με τον ίδιο τρόπο μού άρεσε πάντα, να κοιτάζω τα παράθυρα των σπιτιών απ’ τον ηλεκτρικό ή το λεωφορείο, το βράδυ κυρίως. Τα κλάσματα δευτερολέπτου τής καθημερινότητας, φωτογραφίες που συνήθως στέλνεις στον κάλαθο των αχρήστων πολύ γρήγορα, είναι ο πιό διασκεδαστικός τρόπος για να κάνεις τη διαδρομή. 
    Πλησίαζε κάτω απ’ το μπαλκόνι μια κυρία που έχω ξαναδεί στη γειτονιά. Χαρακτηριστική φυσιογνωμία, μεγαλόσωμη, γύρω στα εξήντα, με κατσαρά, αραιά σε μη-γυναικείο βαθμό, μαλλιά. Περπατούσε στο δρόμο, όχι στο πεζοδρόμιο.
Στο πρώτο μετά την γωνία παρκαρισμένο αυτοκίνητο, τη βλέπω να ανοίγει τον αριστερό καθρέφτη, αυτόν προς το δρόμο. Σίγουρα δεν ήταν δικό της, δεν θα έμπαινε σ’ αυτό αφού το είχε σχεδόν προσπεράσει. Συνέχισε.
    Στο επόμενο, ο καθρέφτης ήταν ήδη ανοιχτός, το ίδιο και στο μεθεπόμενο. Δεν πίστευα στα μάτια μου!
Δεν θα επιβεβαιωνόταν αυτό που είδα;
Είχε φθάσει ακριβώς κάτω απ’ το σημείο που στεκόμουν και, φυσικά, την παρακολουθούσα.
Στο χέρι της προς τα αυτοκίνητα προεξείχε ένα κλειδί. Το είδα, είμαι σίγουρη!
Στο τέταρτο αυτοκίνητο, άνοιξε επίσης τον καθρέφτη κι αμέσως χαμήλωσε το χέρι-αυτό με το κλειδί. Με κρεμασμένο σαγόνι, περίμενα να γίνω αυτόπτης μάρτυρας τού δεύτερου εγκλήματος: του χαράγματος των αυτοκινήτων με κλειδί.
    Σ’ εκείνο το σημείο, πέρασε ανάμεσα στα παρκαρισμένα κι ανέβηκε στο πεζοδρόμιο, μάλλον επειδή τα σκουπίδια τής γειτονιάς έχουν στενέψει το δρόμο και είναι “επικίνδυνο” το σημείο για να περπατάει κάποιος απ’ την εξωτερική πλευρά.
    Τι είδα; Είμαι σίγουρη για το γεγονός αλλά όση ώρα μεσολάβησε δεν έχω καταφέρει να σκεφτώ ερμηνεία, κίνητρο, σκοπιμότητα, αιτία. Αν μιλήσω για τη διεστραμμένη ικανοποίηση στα χαμηλωμένα μάτια της, μπορεί να μην με πιστέψετε, οπότε περιορίζομαι στα γεγονότα. Για τους καθρέφτες όμως, ορκίζομαι.
    Θα την ξαναδώ είναι σίγουρο, αφού-προφανώς-μένει κάπου κοντά. Δεν ξέρω τι να κάνω! Αναρωτήθηκα πολλή ώρα αφού συμμάζεψα το σαγόνι μου.
Αν την δω ας πούμε στο μπακάλη, να την ρωτήσω αν έχει αυτοκίνητο; Θα είναι μια εκδικητική ερώτηση; Ν’ αρχίσω να μιλάω-ο τρελλός του χωριού-για το αυτοκίνητό μου, που δεν έχω, που το χάραξε κάποιο κωλόπαιδο; Να παραπονεθώ για τα λεφτά που μου στοίχισε, τάχα, ο σπασμένος  καθρέφτης που είμαι-σίγουρη-πως-είχα-κλείσει;
Θέλω να αντιδράσω και δεν ξέρω τον τρόπο.
    Πριν μέρες, απ’ το μπαλκόνι πάλι, είχα δει δύο άντρες στην απέναντι πλευρά τού δρόμου. ΄Οταν έφθασαν σε μια μικρή νερατζιά που έχει επιβιώσει μετά κόπων και βασάνων, ο ένας απ’ τους δύο, αγκάλιασε τον αδύνατο κορμό της που υποστηρίζεται απο ένα ξύλο-προς τιμήν του όποιος το έβαλε-κι άρχισε να την κουνάει για να την ξεριζώσει. Πανικοβλήθηκα και ένοιωσα την επείγουσα ανάγκη ν’ αντιδράσω.
Για να μην με δουν ωστόσο, τραβήχτηκα στο εσωτερικό τού σπιτιού και φώναξα το πιό δυνατό, απαγορευτικό και μπάσο ΕΕΕΕΕ!!!! που μπόρεσα.
Με κορόιδεψε ο δράστης φωνάζοντας στη γλώσσα του αλλά σταμάτησε την καταστροφή του. Κατάφερα να δράσω για να αποτρέψω ένα κακό.
Με τη νταρντάνα χούλιγκαν τι να κάνω;;;; 
   
Θερμή παράκληση: Πριν κατηγορήσετε τα κωλόπαιδα, τους αλήτες και τους νεαρούς (ότι σας κάθεται πιό εύκολο) για τη χαρακιά στο αυτοκίνητό σας ή για τον ξεχαρβαλωμένο σας καθρέφτη που είσαστε μεν σίγουροι πως είχατε κλείσει αλλά…, σκεφτείτε την γειτόνισσά  μου. 
Κι αν έχετε καμμία ιδέα/τρόπο αντιμετώπισης, πείτε μου παρακαλώ!

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Διάβασα Είδα and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Συνοικιακός καταστροφέας εν δράσει!

  1. Pingback: Συνοικιακός καταστροφέας εν δράσει! #2 | womaneveryday

Comments are closed.