Επάγγελμα δημοσιογράφος;!

Συνάντηση με δημοσιογράφο για επαγγελματικό προσανατολισμό και ενημέρωση.
΄Αντε να συναντήσω κάποιον απο κοντά! Θα βρω θάρρος να εκφράσω τις ερωτήσεις μου ή θα μείνω μουγγή;
Η κυρίαρχη ερώτηση είναι αν έχω ελπίδες να δουλέψω. Επόμενη, ποιές είναι οι επιλογές στα θέματα ειδίκευσης και μια άλλη αν έχει σχέση με την πραγματικότητα η ιδέα μου για τους δημοσιογράφους, οτι δηλαδή έχουν σχετική ελευθερία κινήσεων, βάζουν προσωπικά στοιχεία στη δουλειά τους και επιλέγουν τα θέματα και τον τρόπο παρουσίασης. Αυτά.
Μπορεί να πρόκειται για τις πιο ανεδαφικές ερωτήσεις που αφορούν το θέμα αλλά αυτά είναι που με απασχολούν. Τι να ρωτήσω δηλαδή; Πόσες ώρες δουλεύουν και πόσα λεφτά παίρνουν; Υπάρχει τη σήμερον ημέρα απάντηση σ’ αυτό; Αλλά μήπως υπάρχει για τα υπόλοιπα; Θα δούμε. 
Πώς μπορεί κάποιος να κάνει τη διαφορά; Απο τι εξαρτάται; Κόπος, ταλέντο, γνωριμίες; Κόπο είμαι διατεθειμένη να καταβάλω, ταλέντο δεν ξέρω αν έχω, γνωριμίες δεν έχω. Υπάρχουν άλλοι παράγοντες; Εγώ, για μένα τι προσδοκώ; Να δημιουργήσω πράγματα που θα αρέσουν, θα διαβάζονται και θα παρακολουθούνται, ενώ παράλληλα θα αρέσουν σε μένα, θα χαίρομαι και θα πληρώνομαι γι’ αυτά. Ρομαντικό και ανεδαφικό; ΄Ισως πάρω μια απάντηση σήμερα.
Ξέρω πως οι συνθήκες στο επάγγελμα είναι κακές όπως παντού τώρα πιά. Αποφεύγω να προβληματιστώ για τις πιθανές απογοητεύσεις, μάλλον επειδή ακόμα είναι δύσκολο να με απογοητεύσει κάτι. Μακάρι να μην συμβεί και αν συμβεί να υπάρχει ο αντίστοιχος παράγοντας ικανοποίησης.
Πιστεύω στην αλήθεια, στην ειλικρίνεια και στον κόπο που ανταμοίβεται, σε όλα τα επαγγέλματα. Κάνω λάθος;
“Ναι κυρία μου” θα μου πει ο δημοσιογράφος και θα λήξει η συζήτηση αν δεν προσθέσει πως θα ήταν πιο φρόνιμο να δώσω λεφτά για να πάω στη Τζαμάικα, παρά σε σχολή δημοσιογραφίας.
Ιδού τα θετικά του να σκέφτεσαι ένα θέμα για υπερβολικά μεγάλο διάστημα: τα έχεις προβλέψει-σχεδόν-όλα.
Ναι, έχω σκεφτεί την κάκιστη περίπτωση, η σχολή να είναι το πιο κοντινό σημείο που θα προσεγγίσω την δημοσιογραφία. Τι θα συμβεί; Θα έχω ξοδέψει τα πολύτιμα λεφτά μου και δεν θα εχω αγοράσει παρά μόνο ελπίδα. ΄Οπερ έδει δείξαι (σωστό;)
΄Οσο έχω ανάγκη να κάνω πράγματα χρήσιμα για τον εαυτό μου, δεν θα απολαμβάνω τη Τζαμάικα. ΄Ισως κάποια άλλη στιγμή, αλλά όχι ακόμα.

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Η σκέψη της μέρας and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Επάγγελμα δημοσιογράφος;!

  1. Pingback: Επάγγελμα δημοσιογράφος;! (#2) | womaneveryday

Comments are closed.