Κρίση:Αυτός ο άγνωστος..!

    Θα ξεκινήσω πάλι με μία εξομολόγηση: H επικαιρότητα με κουράζει.
Τα νέα, οι ειδήσεις, οι λεπτομέρειες, οι αναλύσεις και είπε τούτος, απάντησε εκείνος, παράθυρα και πόρτες και μεσοτοιχίες…ουφφφφ!
Πιό πολύ συνυφάδες και συμπεθέρες
μου θυμίζουν, παρά θέμα και θέαμα άξιο παρακολούθησης.
   Μου είναι αρκετοί οι τίτλοι για να ενημερώνομαι κι απ’ αυτή την άποψη το διαδίκτυο είναι ιδανικός τρόπος και τόπος αφού παρέχει αυτή τη δυνατότητα.
Στη δική μου αντίληψη η είδηση είναι δέκα λέξεις και το σχόλιο τρείς. Αρκετά!
  ΄Επεσε αεροπλάνο στην Κίνα stop. Η ανεργία στη χώρα μας έφτασε στο 50% τοις εκατό stop. (΄Οχι δεν γρουσουζεύω, αναμείνατε.) Τηλεφωνικές υποκλοπές στη Βρετανία stop.
Οι πολλές λεπτομέρειες είναι σαν τα πολλά λόγια: φτώχεια.
Αν κάτι με ενδιαφέρει περισσότερο ή αν πρόκειται για αποτέλεσμα προηγούμενου γεγονότος που δεν γνώριζα ή δεν αντιλήφθηκα, τότε μπαίνω στον κόπο να ασχοληθώ, να διαβάσω, ίσως και να αναζητήσω περισσότερες πληροφορίες.
   Αυτό όμως που θεωρώ αυτονόητο, είναι το να σκεφτώ πάνω σ’ ένα θέμα. Πιστεύω οτι είναι αδύνατον να μπεί μια πληροφορία στον εγκέφαλο και να μην προκαλέσει συλλογισμό οποιουδήποτε είδους. Μπορεί να είναι τεράστιας ποικιλίας απο σκασίλα μου, μας ζαλίσανε, πάλι τα ίδια, μέχρι το άπειρο-αν υποθέσουμε οτι το μυαλό μου έχει τέτοιες δυνατότητες.
Oxygen molecules in space   Γιατί η σκέψη μπορεί να γεμίσει τόμους.
Απ’ αυτή την άποψη, για την διάδοση των σκέψεων, μια χαρά δουλειά κάνουν τα web logs=blogs και μερικοί απ’ τους αρθρογράφους των ενημερωτικών sites.
(Κάποιος κάποτε να μου εξηγήσει τη διαφορά ανάμεσα στο blog και στο site γιατί μυρίζομαι κοινωνικές διακρίσεις και σ’ αυτά.)
   Γι’ αυτό εξάλλου δημιούργησα το παρόν blog με τα σύννεφά του. Γι’ αυτό ενδιαφέρομαι για τις σκέψεις άλλων πάνω σε θέματα που μ΄απασχολούν.
   Μία ακόμα συνήθεια που έχω αποκτήσει, είναι να βγάζω συμπεράσματα για την ποιότητα τη
ς είδησης, ανάλογα με τον πάροχο.
H ίδια είδηση διαφέρει ανάλογα με το έντυπο ή το κανάλι ή τον φορέα τέλος πάντων που την δημοσιεύει και-πολύ περισσότερο-την σχολιάζει.
Αυτό πιά έχει γίνει πασιφανές, ιδιαίτερα με την τηλεόραση και φυσικά ισχύει το ίδιο για τις εφημερίδες.
   Αλλοίμονο αν είχαμε όλοι τις ίδιες απόψεις, αλλά ομολογώ χωρίς καθόλου ντροπή οτι οι απόψεις “μερικών” δεν με ενδιαφέρουν-καθόλου όμως.
  ΄Ο,τι δεν μου αρέσει, δεν μου ταιριάζει ή είναι ξένο προς τον τρόπο που θέλω να ενημερώνομαι, απλώς το αγνοώ. Θεωρώ οτι μ’ αυτόν τον τρόπο το αποδυναμώνω και για να πω την αλήθεια, μου είναι αδιάφορη η ύπαρξή του αν και όταν δεν εγείρει ανησυχία.
΄Οπως λένε, “η αξιοπιστία του ελέγχεται”; Ε, αυτό!
(Ας μην φέρω παραδείγματα και θίξω υπολήψεις.)
΄Ηδη υφίσταμαι τον βομβαρδισμό απο απόψεις που αγγίζουν την προπαγάνδα.
΄Ηδη έχουν βήμα όλοι.
Επιλέγω! Αυτός είναι ο τρόπος μου.
Διαχωρίζω τους σχολιαστές-κυρίως-όπως το έδαφος που πατάω. Στέρεο και αξιόπιστο ή σαθρό και επικίνδυνο. ΄Αμα είναι σαθρό, ηλίθια είμαι να πάω να πατήσω; 
   Γιατί να σχολιάσω αρνητικά το προφανές; Αν δεν το βλέπουν κι άλλοι, κακό του κεφαλιού τους και γι’ αυτό βρεθήκαμε εξάλλου στη σημερινή κατάσταση τής χώρας μας, του σπιτιού μας και του πλανήτη, να απορούν, να αγανακτούν και να εξίστανται-λέει-όλοι, με τα προφανή και τα αυτονόητα.
Το θετικό θα το πω γιατί “το καλό να λέγεται..!” 
   Αν προσπαθήσω να καθοδηγήσω σε κάποιο συμπέρασμα, θα παραβώ τις αρχές μου και όποιος-όχι όλοι!-το αντιληφθεί, θα έχει δίκιο να με κατηγορήσει. ΄Οπως θέλω να αντλώ έτσι και παρέχω τις πληροφορίες για να τις επεξεργαστεί ο εγκέφαλος τού καθένα. 
   Στα πλαίσια της αξιοπρέπειας, θα τιμήσω την άποψη κάθε ανθρώπου, κάθε blogger, κάθε αρθρογράφου, αρκεί να μην προσβάλει τη νοημοσύνη μου, κάτι που συνήθως γίνεται με πολλή τέχνη αλλά που δοξάζεται και επιβεβαιώνεται απο κάποια σχόλια που το ακολουθούν.
   Αν και όταν πέσει στην αντίληψή μου η απάτη, διαγράφεται αυτομάτως απ’ το “ρεπερτόριό μου”.
   Η πληροφορία είναι δύναμη και το πιστεύω. Αυτός όμως που το πρωτοείπε εννοούσε οτι η πληροφορία παρέχει την δύναμη για σκέψη και εξαγωγή συμπερασμάτων.
Δηλαδή κρίση! (Ναι! Η λέξη προϋπήρχε της οικονομικής κι έχει κι άλλη ερμηνεία!)
Γιατί ν’ αφήσω λοιπόν σε άλλον αυτή την δύναμη;
Θα πάρω την πληροφορία που δεν μπορώ να βρω με δικά μου μέσα αλλά θα την επεξεργαστώ με δικά μου μέσα:
Το μυαλό μου σε συνδιασμό με την ενημέρωση.    
Γιατί τα λέω όλα αυτά;
Μήπως γιατί είναι καλοκαίρι κι έχουμε χρόνο;
Μήπως για να κάνουμε ασκήσεις επί χάρτου; 
Μήπως για να ευχαριστήσω όσους με τιμούν με την ανάγνωσή τους;
 Διαλέγετε, επιλέγετε και όταν θέλετε λέγετε.  

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Το χρώμα της μέρας and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.