Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος (και ανθρώπου)

   Ψάχνω κάτι, αναζητώ έναν τρόπο, να εκφράσω την αισιοδοξία αυτές τις μέρες και αυτές τις εποχές. Ομολογώ οτι βρίσκω, αλλά φοβάμαι οτι πρόκειται για εντελώς προσωπικούς συντελεστές που δεν θα αγγίξουν κανέναν.
Αν όμως εξάγω το “ζουμί” της προσωπικής αισιοδοξίας, μήπως θα ενθαρρύνω ή θα εμπνεύσω κάποιους;
   Η δύναμη της ψυχής μας είναι ασύλληπτη. ΄Εχουμε δυνατότητες και ικανότητες που δεν γνωρίζουμε μέχρι να χρειαστεί να τις επιστρατεύσουμε. Με μια μικρή αλλά σημαντική προϋπόθεση: την πίστη στη νομοτέλεια της ανθρώπινης ύπαρξης και του περιβάλλοντος που μας περιέχει.
   Οι δυσκολίες έχουν φθάσει στο σημείο ανοχής και αντοχής αλλά πάλι…μήπως υπάρχει κι άλλο; Δεν είναι ζητούμενο το να κάνεις υπομονή, εξάλλου όλοι έχουν κατέβει σε διαμαρτυρία και δήλωση αγανάκτησης. Εδώ έρχεται να ταιριάξει και να “κουμπώσει” η ατομική φιλοσοφία.
-΄Εχω ανήφορο μπροστά μου, τι να κάνω;  
-΄Εχε τα μάτια σου ανοιχτά βράδυ πρωί…λέει το παλιό τραγούδι.
  Η ένωση της δύναμης με ομόψυχους, είναι ένα κλειδί αλλά δεν είναι πανάκεια.
  Η πράξη και η δράση απο έναν για όλους ίσως είναι.
΄Εχουμε μάθει να φροντίζουμε το σπίτι μας, αλλά όχι τη χώρα και τον πλανήτη μας και όσο κι αν μοιάζει αφελές, έχουμε δουλειά που θα βάλει θεμέλια αλλά δεν θα έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα.
   Δίνω  αγώνα αλλά όχι σήμερα και τώρα, επειδή ξύπνησα και δεν έχω τι καλύτερο να κάνω. Καθημερινά “βασανίζει” το νού μου ο πλανήτης, η χώρα μου και ο…τόπος μου με την έννοια του κατοίκου τής γής. 
Ας γίνει αυτό το κάτι!
Ας το κάνω εγώ!
Ας το κάνουμε όσοι περισσσότεροι γίνεται, μαζί!

About Elisabeth P

My websites: womaneveryday με σκέψη για όλα-σχεδόν(https://womaneveryday.wordpress.com/), Climate Change-Human Case/Κλιματική Αλλαγή-Ανθρώπινη Υπόθεση (https://climatechangeplanet.wordpress.com/), The World The People ...and the truth (https://theworldthepeople.wordpress.com/)
This entry was posted in Για δεύτερη σκέψη, Η σκέψη της μέρας and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.